Názor pokladních na zákazníky: Jsou nepříjemní, arogantní, nevychovaní a myslí si, že jim patří svět

900
Sdílejte

Světlé okamžiky

Samozřejmě, že ne všichni zákazníci jsou arogantní a nezdvořilí. Někteří dokáží svým milým chováním zvednout náladu a zpříjemnit den. Například mladý chlapec, který řekl pokladní, že je krásná, nebo zákazníci, kteří projevují vděčnost a respekt. Tyto okamžiky pomáhají pokladním vyrovnat se s těžkými dny.Je důležité připomenout, že všechno je o slušném chování, toleranci a respektu na obou stranách. Jen tak se může zlepšit atmosféra mezi zákazníky a pokladními, což by vedlo ke spokojenějším nákupům i pracovním dnům.

Kam dál?

AKTUÁLNĚ : V Itálii vybuchla sopka. Italský ostrov Stromboli je zahalen černým dýmem

Šokující odhalení : Ženich po svatbě zjistil, že jeho manželka je muž. Přitom se vídali celý rok

Osudové rozhodnutí : Marcela nastoupila do autobusu smrti, ve kterém neměla být. Rodiče odhalili poslední okamžiky

Žena zneužila svého stavu po prodělané mrtvici. Před lékaři a sociálními pracovníky zveličovala své problémy tak, aby měla nárok na co největší invalidní důchod a další dávky. Jezdila na dovolené a festivaly

Pes, který se ztratil před dvěma lety se našel 1600 kilometrů daleko

Další články