Hlavní fasádu tvořilo obrovské okno o rozměrech 30 x 18 metrů. Denní návštěvnost dosahovala v průměru 35 tisíc lidí, před Vánoci až dvojnásobek. Během největšího náporu se musel vstup omezovat. V Bílé labuti se prodávalo široké spektrum zboží od parfémů, přes látky, konfekci až po nábytek. Konaly se zde i výstavy uměleckých děl a módní přehlídky.V posledních letech sláva obchodního domu poněkud vybledla, ale plánovaná rozsáhlá rekonstrukce by mu měla vrátit lesk a proměnit ho v moderní nákupní galerii s revitalizovaným okolím. I přes určitý úpadek zůstává Bílá labuť důležitou architektonickou památkou a připomínkou golden éry pražských obchodních domů.
Kam dál?
- Dovolená za socialismu: Největší cestovní kanceláří bylo ROH
- Obchody za socialismu: Prázdné regály, fronty na pomeranče, vůně čerstvě umleté kávy a podpultovky
- Dětství za totáče. Nádherné hračky, ze kterých vám ukápne nostalgická slza
- Velikonoce byly za socialismu v Československu stále velmi významným svátkem. Jak jste je slavili vy ?