Šok pro zákazníky Lidlu: Revoluční změna v prodejnách Lidlu. Po příchodu do obchodu zůstanete zaskočeni

30877
Sdílejte

V době, kdy e-commerce nabírá na síle, je pro kamenné obchody důležité inovovat a zlepšovat zákaznický zážitek, aby udržely své postavení na trhu. Lidl se tímto krokem nejen snaží zefektivnit proces platby a zkrátit fronty u pokladen, ale také poskytuje zákazníkům větší kontrolu nad svým nákupním procesem. S postupným zaváděním těchto samoobslužných pokladen v dalších zemích, kde Lidl působí, se může tento způsob nakupování stát novým standardem.

Kam dál?

Za nehty a vlasy utratila půl milionu. Manželka dubajského milionáře dostává měsíčně tolik peněz, že neví, co s nimi

Ženy s malými dětmi si stěžují, že nemají dostatek pracovních možností

Smutný konec dovolené v Alpách. Před zraky manžela a dětí se žena zřítila ze 150 m do údolí. Visela za oblečení z lanovky, které ji neudrželo

AKTUÁLNĚ : V Itálii vybuchla sopka. Italský ostrov Stromboli je zahalen černým dýmem

Šokující odhalení : Ženich po svatbě zjistil, že jeho manželka je muž. Přitom se vídali celý rok

Další články