V průběhu posledních deseti let došlo k pětinásobnému nárůstu počtu takových případů na základních školách, zatímco na středních školách je to dokonce sedminásobek. Tento trend představuje významnou výzvu pro vzdělávací systém a vyžaduje komplexní řešení. Inkluze, tedy začleňování žáků s různými formami postižení do běžných tříd, byla v České republice zavedena s cílem poskytnout rovné vzdělávací příležitosti všem dětem. Nicméně, s rostoucím počtem žáků s poruchami chování se ukazuje, že současné podmínky a přístupy nemusí být dostatečné pro zvládání této situace. Učitelé se ocitají pod stále větším tlakem, neboť se musí vypořádávat s náročnými situacemi ve třídách, kde jsou žáci s poruchami chování. Často jim chybí dostatečná podpora a speciální školení, která by jim pomohla efektivněji pracovat s těmito dětmi.
Kam dál?
- Pražská lékařka Iveta Křížová přirovnala vakcíny proti covidu k posílání Židů do plynu. Nyní čelí obvinění
- SVĚT V ŠOKU! Člen královské rodiny spáchal sebevraždu!
- Kvůli tomuto byste si neměli nechávat fotografie mrtvých. Tento důvod vás šokuje !
- Jak dostat tatínka do polepšovny: František Němec málem přišel o život. Chybělo jen málo