Trh reaguje na tuto situaci různě. Zatímco někteří obchodníci se snaží nalákat zákazníky agresivnějšími marketingovými kampaněmi a slevami, jiní se zaměřují na zlepšení online služeb a digitalizaci svých podniků. Avšak s přetrvávajícím trendem šetření ze strany spotřebitelů jsou vyhlídky na rychlé oživení trhu nejisté.V předvánočním období, které je tradičně spojováno s rostoucími tržbami a optimismem, čelí čeští obchodníci definitivnímu zklamání. Lidé neutrácejí tak, jak bylo očekáváno, a trend šetření naznačuje, že i nadcházející vánoční svátky nezvrátí současný pokles v maloobchodu a službách. To může mít dlouhodobé důsledky nejen pro ekonomiku, ale i pro samotnou strukturu maloobchodu a poskytování služeb v České republice.
Kam dál?
- Uklízela, následně ji zčernala ruka a skoro zemřela. POZOR: toto se může stát i vám!
- Obrovská tragédie na dovolené v Chorvatsku: Zemřela 5letá holčička z Česka, rodiče ji oživovali hodinu
- AKTUÁLNĚ : Drama na americké střední škole. Na místě se střílelo, záchranáři hlásí oběť i řadu zraněných
- Zvítězila Čína nad pandemií koronaviru? Co čeká Čechy? Epidemiolog promluvil!