Tisíce lidí našli za stěračem kalhotky se vzkazem. Šlo o velmi povedenou reklamu

625
Sdílejte

Výrobce uvedl, že cílem bylo ukázat, že jejich spodní prádlo je nejen pohodlné a cenově dostupné, ale také vyrobené z materiálů šetrných k životnímu prostředí. A jako bonus, v případě nespokojenosti nabídli možnost vrácení peněz do 30 dnů od první objednávky. Tato kampaň je příkladem toho, jak může být kreativita v marketingu efektivní. I když některé páry mohly kvůli nedorozumění zažít nepříjemné chvíle, většina lidí se nakonec shodla na tom, že šlo o vtipnou a dobře promyšlenou akci, která značce pomohla získat publicitu a nové zákazníky.

Kam dál?

AKTUÁLNĚ : V Itálii vybuchla sopka. Italský ostrov Stromboli je zahalen černým dýmem

Šokující odhalení : Ženich po svatbě zjistil, že jeho manželka je muž. Přitom se vídali celý rok

Osudové rozhodnutí : Marcela nastoupila do autobusu smrti, ve kterém neměla být. Rodiče odhalili poslední okamžiky

Žena zneužila svého stavu po prodělané mrtvici. Před lékaři a sociálními pracovníky zveličovala své problémy tak, aby měla nárok na co největší invalidní důchod a další dávky. Jezdila na dovolené a festivaly

Pes, který se ztratil před dvěma lety se našel 1600 kilometrů daleko

Další články