Přesto si informaci o spolupráci Harry a Meghan nadále ponechávají na svých webových stránkách. Tím se podle experta snaží poukázat, že jsou otevřeni jen velkým obchodům. „Potenciálním značkám tento krok ukáže, že se zaměřují na velké obchody a chtějí spolupracovat s globálními značkami,“ pokračoval expert.
Ale ty už o dvojici velký zájem nejeví. Důvodem je kontroverze, která je v posledním období obklopuje. Proto pokud nepřehodnotí svou strategii, mohou dopadnout velmi špatně. „Mám pocit, že přepracovali strategii a vyvinuli nový plán značky, aby zajistily pokračující výdělky. Tento plán se ale zdá být velmi krátkodobý, zaměřený na rychlé výdělky, vysoké ceny s malou životností nebo skutečným dopadem. Brzy se vyčerpají,“ straší expert s tím, že skutečnou otázkou zůstává, co budou moci manželé nabídnout za 5 či 10 let.