Zjištění z kterého mrazí : Vědci prozkoumali buňky mladých lidí, zarážející zjištění o rakovině

2385
Sdílejte

Výzkumníci z britského institutu Wellcome Sanger Institute a MRC Cancer Unit na Cambridgeské univerzitě zkoumali tkáň z jícnu odebrané devíti lidem ve věku od 20 do 75 let. Ani jeden z těchto lidí netrpěl rakovinou jícnu nebo jiným zdravotním problémům souvisejícím s tímto orgánem. Vzorky podrobili důkladnému genetickému testování, jehož cílem bylo hledání zmutovaných buněk.

Mutují i u velmi mladých lidí
Je překvapující, že už ve velmi mladém věku, tedy ve věku 20 let, našli v každé buňce stovky mutací . U starších dobrovolníků jich bylo až kolem 2 tisíc . Vědci však uklidňují, že pouze změny v určitých specifických genech podněcují vznik rakoviny.

Více než polovina zdravých buněk jícnu měla u lidí ve středním věku mutace v genech, které souvisí s rakovinou . Jak se ke studii vyjádřil jeden z jejích autorů, profesor Phil Jones, výzkumný tým byl šokován svým objevem.

Kam dál?

Tento kořen je skutečný dar přírody! Snižuje hladinu cukru, cholesterolu, tlak v krvi, bolesti kloubů a ledvinové kameny mizí, jako by ani nikdy nebyly…

Po létech výzkumu vědci našli bakterii, která může za rakovinu tlustého střeva. Co bychom měli jíst a čemu se vyvarovat ?

Vědci zabývající se výzkumem rakoviny slaví úspěch. Dokáží jí odhalit o několik let dříve